Bangkok Hotels

zaterdag 3 februari 2018

Talad Nam Song Klong Taling Chan

Dit is een nieuwe floating market, op loopafstand van de Taling Chan floating market en vanaf Central World makkelijk te bereiken met bus 79. Het is op het complex van Wat Taling Chan.

Dit is mijn laatste tripje tijdens deze 3 maanden durende overwintering, want morgen ga ik weer naar huis in Nederland.
Ik heb totaal 5 drijvende markten bezocht in deze periode en vind het moeilijk om te beslissen welke het leukste was. Ik vind ze namelijk allemaal wel leuk, mede door het feit dat ze niet door horden buitenlanders bezocht worden zoals de Damnoen Saduak markt.  

Eigenlijk is de markt van vandaag de minste, het was er erg stil, en zeker omdat het maar op 200 meter afstand is van de andere markt.



De andere door mij bezochte floating markets : Klik op de naam voor meer info.

Floating Market Bang Nam Phueng

Taling Chan

Klong Lat Mayom

Wat Ta Khian

En wat langer geleden :

Kwan Riam



Het ziet er allemaal erg uitnodigend uit. 


Als je vanuit de stad met bus 79 vanaf Central World reist, stap dan een halte voor de Taling Chan floating markt uit om deze markt te bezoeken. Daarna loop je over dezelfde weg naar de volgende markt.


Dit is een gezicht op de andere markt, gedeeltelijk onder een spoorbrug.


Kijk eens hoe stil het hier is, best wel zielig voor de mensen die hun geld willen verdienen. Maar ja, 2 markten binnen 200 meter..........



Deze vrouw verkoopt zoete en hartige hapjes


Deze kraam had wel wat klandizie

Ik maakte niet veel foto's : KLIK HIER

Dit is de facebook pagina van de markt : https://www.facebook.com/TaladNam2Klong/

Dit was het voor de afgelopen 3 maanden, ik hoop dat ik op mijn manier toch leuke tips heb kunnen geven aan de mensen die niet weten wat ze allemaal in Bangkok en omgeving kunnen bekijken. Ik ga graag naar plekken waar geen busladingen toeristen komen.

Vanaf begin Mei ben ik weer  in Bangkok, en wie weet tot dan.............

Rene



Geen opmerkingen:

Een reactie posten