Bangkok Hotels

woensdag 27 januari 2016

Cielo Sky Bar

Vanmorgen maakten we een boottocht met de Chao Phraya expressboot , van het beginpunt tot het eindpunt , de Saphan Taksin brug tot Nonthaburi. De tocht duurt ruim een uur en kost 14 baht , dat is nog geen halve euro. En terug uiteraard hetzelfde. Je vaart langs veel bekende punten van Bangkok en het is heel relaxed .

Later vandaag, rond 1630 gingen we met de bus naar de kruising van de Sukhumvit Road en Rama IV Road , daar is het Sky Walk Condominium , met op de 46e etage de Cielo bar.  Het condominium is een rond gebouw , dus de bar loopt ook rond , zo'n drie kwart gedeelte van de omtrek en het grootste gedeelte is niet overdekt.

Het gaat er bij binnenkomst allemaal erg officieel aan toe , je wordt naar de lift gebracht en er wordt naar boven doorgegeven dat er twee mensen naar boven onderweg zijn. Of dit met veiligheid of overdreven gastvrijheid te maken heeft weet ik niet.

Er zijn tientallen sky bars in Bangkok waarvan er enkele erg (te) druk zijn en erg duur volgens de reviews op internet  ,deze is lekker relaxed en met een prachtig uitzicht , en betaalbaar .






We waren daar van rond 1730 tot een uur of 1900 ,om de ondergaande zon te kunnen zien. Door de smog was dat niet 100% .

Maar dit is echt een skybar om naar toe te gaan in Bangkok, alhoewel ik het niet kan vergelijken met andere skybars , omdat ik daar niet geweest ben.

Het uitzicht op Rama IV bij daglicht en in het schemerlicht :


Alle foto's vanaf de Skybar :


Later gingen we nog naar de Balcony bar in Silom soi 4 om wat te drinken en te eten .

Morgen is mijn laatste actieve dag want Vrijdag probeer ik zo lang mogelijk te slapen omdat mijn vlucht terug naar Amsterdam in de nacht van Vrijdag op Zaterdag is.


Er is een motorbeurs in Central World , daar ga ik morgen een bezoekje brengen met Brigitte en daarna nog een bezoek aan Suan Pakkad Palace , of in omgekeerde volgorde.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten