Bangkok Hotels

donderdag 3 december 2015

De Olifanten Parade

De titel lijkt dus op een olifanten parade ,maar het is een tentoonstelling van kunst olifanten die uit allerlei materiaal gemaakt zijn, ik zag er zelfs een van lego stenen.

Vandaag was de bijna jaarlijkse Trooping of The Colours, een militaire parade ter gelegenheid van de verjaardag van ZKH de Koning ,die Zaterdag de 5e 88 jaar wordt. Ik las ergens dat er geen foto's gemaakt mogen worden van evenementen waar leden van het Koninklijk huis aanwezig zijn. Aangezien ik last van mijn been had ben ik er niet gaan kijken, ik had het zonder foto's uiteraard ook leuk gevonden. Op het moment dat ik dit schrijf regent het behoorlijk , de parade is net afgelopen, dus heb ik geen spijt dat ik niet ben gaan kijken.

Ik ben vandaag dus naar de tentoonstelling van de artistieke olifanten gaan kijken , die tentoonstelling duurt nog tot eind Januari, en zal nog twee keer van lokatie wisselen.

http://www.elephantparadebangkok.com/home.php

De olifanten zijn te koop en de opbrengst gaat naar goede doelen.



Deze is dus van lego steentjes , de ondergrond zal wel van ander materiaal zijn.

Alle foto's : Klik Hier

Inmiddels ben ik al weer een maand in Bangkok , en heb veel gedaan , en ben al in Chiangmai , Lopburi en Pattaya geweest. Er staat nog veel op mijn lijst ,maar zonder tijdsdruk of volgorde.Alles wat dit jaar niet lukt om te bezoeken blijft gewoon op de lijst staan.

Morgen wil ik even gaan kijken naar de klong die helemaal opgeknapt is en waar ik al eerder over schreef ; Klong Ong Ang. Even kijken hoe het geworden is en of ik er wat leuke foto's kan maken.




Ik ga volgende week naar Khorat , Nakhon Ratchasima , daar was ik nog nooit. Ik blijf daar een nacht en kom dan weer terug naar Bangkok. Ik ga met de trein en dat duurt ruim 4 uur.Het zal waarschijnlijk Zaterdag de  12e worden en Zondag weer terug.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten