Bangkok Hotels

zaterdag 21 november 2015

YWCA Charity Bazaar

In Central World is dit weekend een charity festival , en er staan kramen van veel verschillende landen , en ook Nederland is vertegenwoordigt , en wel door Karamella stroopwafels

Ik heb even met Menno staan praten , we kennen elkaar al een tijd via facebook ,en hij bedankte me voor de promotie die ik belangeloos voor hem maakte op enkele websites en facebook pagina's.

Er was ook een Russische kraam  en de dames vonden me waarschijnlijk leuk want ze vroegen zelf of ik met ze op de foto wilde .

Er waren leuke kramen van Griekenland , Duitsland, Nieuw Zeeland , Zwitserland enz enz , en uiteraard zoals het in Thailand hoort , met veel eten.

Alle foto's van de YWCA : Klik Hier

Een leuke tentoonstelling van olifanten van keramiek onder de naam Journey 999 Elephants , ook in Central World :





Er zaten erg mooie exemplaren tussen , kijk maar :  Klik Hier

Iedere Zaterdag middag is er in Bangkok Muay Thai boksen en dat wordt rechtstreeks op tv uitgezonden , zelfs mijn bus chauffeur keek "stiekem" mee :



Vandaag is de 2e dag van het WK zaalvoetbal voor doven in Bangkok . Nederland won gisteren zijn eerste wedstrijd tegen Uzbekistan met 7-0 en vandaag was de 2e wedstrijd tegen Brazilie , en Nederland won ook deze wedstrijd met 5-1.  De komende wedstrijden kan ik niet gaan bekijken omdat ik morgen naar Chiangmai ga.

Sfeermomenten :



Alle foto's : Klik Hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten