Bangkok Hotels

donderdag 5 november 2015

Wat Ratchanadda



Deze prachtige tempel stond een paar jaar in de steigers. Ik wil er al een paar jaar foto's maken maar ook de laatste keer dat ik in Bangkok was , Mei dit jaar, was het nog niet mogelijk.
Eergisteren reed ik er met de bus langs en zag dat de renovatie klaar was, dus een reden om er een foto bezoekje te gaan brengen.

Info over Wat Ratchanadda :  Klik Hier

Ik dronk er nog een kop koffie want bij de meeste tempels kan je wel wat drinken en/of eten , en daarna ben ik mijn bestelde toegangskaartje voor de "veteranen" voetbalwedstrijd Manchester United tegen Liverpool gaan halen .


Ik wilde ook nog naar de kapper gaan maar ik kreeg een waarschuwing van mijn lichaam dat ik wat moest gaan rusten , dus deed ik dat ook en ging terug naar de kamer. Onderweg kocht ik bij de BigC boodschappen voor het avond eten , want als je hier 3 maanden bent en een kamer met keuken hebt ga je niet iedere dag buiten de deur eten . En koken doe ik graag , ook Thais.

Alle foto's van Wat Ratchanadda :  Klik Hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten