Bangkok Hotels

donderdag 26 november 2015

Loy Krathong

Gisteren reden we totaal zo'n 300-350 kilometer richting Den Chai - Phrae vv, over de 11-101 , om de mooie tempel met een grote liggende boeddha te bezoeken . De  tempel heet Wat Phrathat Sukhon Mong Khiri en is niet moeilijk te vinden omdat de tempel vanaf de weg te zien is.

http://www.derthailandtourist.de/phrae_watsuthonmongkhonkhiri.html


We keken er rond en ik maakte weer veel foto's van dit prachtige complex.




Alle foto's : Klik Hier

Later op de dag zou het Loy Krathong feest beginnen en daar maakte ik ook de nodige foto's van . Niet al te veel omdat ik hier 2 jaar geleden ook was.


Het was veel drukker als  twee jaar geleden omdat het toen regende. De regen viel dit keer in andere delen van Thailand zoals Pattaya - Bangkok - Khorat enz enz.




Foto's : Klik Hier

Het was een lange dag en ik werd erg moe en besloot om te gaan eten , en dat werd een heerlijke Kung Ob Woonsen :






Vandaag reden we naar een goede koffieshop , van Tommy ,een bevriende Thai,  in de buurt van SanSai , aan de 1001 .

De Tiramisu en Strawberry cheesecake waren vuuurruukkkulijk 



Morgenochtend ga ik weer terug naar Bangkok ,en als het doven zaalvoetbal team de finale weet te bereiken is de kans groot dat de finale van het WK Thailand tegen Nederland wordt. De finale is Zaterdag en dan ga ik zeer zeker weer kijken.


2 opmerkingen:

  1. Het is weer super ! Lekker genieten en als je thuis komt moet je aan de lijn denk ik ¿ LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morgen ga ik weer terug naar Bangkok en dan weer zuinig met de calorieen. Mijn lijf gebruikt alle energie die er in zit dus mijn figuurtje blijft wel ok :D :D

    BeantwoordenVerwijderen