Bangkok Hotels

woensdag 18 november 2015

De Krokodillen tempel

Jeetje alweer een tempel vandaag ? Ja , maar ik probeer zoveel  mogelijk niet toeristische tempels te bezoeken. Veel tempels aan rivieren houden vissen , ik was al bij een tempel met schildpadden , en vandaag bij een tempel met krokodillen.
Ik had het van iemand gehoord dat er dus een tempel met krokodillen in Bangkok is , dus ik heb gezocht en gevonden. Het is in Chinatown en de tempel heet Wat Chakrawat

https://de.wikipedia.org/wiki/Wat_Chakkrawat


Alle foto's van deze tempel : Klik Hier

In dezelfde buurt wordt een klong helemaal schoongemaakt en dusdanig opgeknapt zodat het een toeristische attractie gaat worden . Een maand geleden kon je de klong niet zien omdat er allerlei obstakels en rotzooi lag . Ik had er iets van gelezen dus ging ik een kijkje nemen en zag hoe de schoonmaak actie er uit zag .


Ik ga over een paar weken nog een keer kijken hoe het geworden is. Alle foto's Klik Hier

Een drukke dag dus vandaag .

Iedere Woensdag tot eind Januari zijn er Muay Thai bokswedstrijden bij het MBK winkelcentrum :


Ook hier maakte ik foto's Klik Hier

En of het nog niet genoeg was vandaag ging ik ook nog naar de voetbalwedstrijd tussen de Old Stars van Liverpool en Manchester United , in het National Stadium . Ik zag Litmanen , Dudek en Kromkamp bij Liverpool . Ik ben met de rust weggegaan omdat ik versleten was. Ik heb van de sfeer mogen proeven , en de ruststand was 2-2 




Nog meer foto's : Klik Hier



Geen opmerkingen:

Een reactie posten