Bangkok Hotels

zaterdag 14 november 2015

Brigitte is onderweg naar huis

Vandaag heb ik niet veel gedaan. Het klauteren in de vliegtuigen heeft me gisteren toch weer veel spierpijn opgeleverd.




Ik ben naar het River View Guesthouse geweest om Brigitte uit te zwaaien , zij vliegt via Kuala Lumpur terug naar Nederland.
We hebben een paar dagen samen opgetrokken en dat was erg gezellig . We zullen wel weer een keer in 010 afspreken voor een borreltje of een hapje en uiteraard een praatje.

Op de 8e etage van het River View Guesthouse , de naam zegt het al , heb je een prachtig uitzicht over de Chao Phraya rivier.





Morgen komt Frans, een goede kennis die al bijna 20 jaar in Pattaya woont , naar Bangkok , en we hebben afgesproken om elkaar ergens te ontmoeten en een bakkie koffie te drinken.


Dus morgen ook een rustige dag.  Misschien dat ik nog even bij Central World ga kijken want daar is een Koreaans festival . Misschien kan ik een paar leuke foto's maken van hetgeen zich daar afspeelt.



En Maandag staat er voor de afwisseling weer een tempel op het programma , de Wat Pasee . De stijl is Tibetaans en ik denk wel dat er weer mooie foto's uit mijn camera komen :D :D

Info : Klik Hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten