Bangkok Hotels

dinsdag 13 oktober 2015

Vandaag heb ik mijn paspoort opgehaald




Bij de Thaise ambassade in Den Haag.

Er waren 7 mensen voor me, en wederom waren er twee die óf het verkeerde formulier , óf niet alle vereiste documenten bij zich hadden . Alles wat je nodig hebt staat op de website van de ambassade en van het consulaat.

Ik heb een Non Imm "O" aangevraagd en heb dat vandaag opgehaald . Ik mag nu dus 3 maanden onafgebroken in Thailand verblijven.

Ik ben er echter nog niet en moet de ING doorlopende reisverzekering nog aan laten passen omdat die maar 45 dagen onafgebroken dekking biedt.

Verder nog wat administratieve zaken die geregeld moeten worden , maar daar heb ik nog bijna 3 weken de tijd voor.

Ik zet geen foto van het visum in dit blog omdat er te veel persoonlijke gegevens op staan. De getoonde foto is een voorbeeld van een willekeurige visum sticker van Thailand.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten